iwantout

Jag fattar inte

Kategori: Allmänt

Alltså, jag fattar verkligen inte var tiden tar vägen! November är snart slut, vilket jag verkligen inte klagar på, och snart är det jul och nyår och allt vad det innebär. Om typ två veckor är Melker ett halvår och valpkursen är snart slut. Är han en lydig och snäll hund nu då? NEJ! Han är fortfarande en liten vildhund men som lyssnar ganska bra, ganska ofta nu iallafall :) Som tur är är han fortfarande väldigt söt!
 
 
Willeboy har det inte allt för stressigt. såhär års blir det ju en del mörkerridning så det är ju inte full fart kan jag säga, men han verkar nöjd ändå :) I söndags körde vi för första gången sen jag skadade ögat i slutet på juli/början på augusti. Efter det har det varit fullt upp med skitungen o vi kom av oss lite. Men i vilket fall, Wille var hur cool som helst om än lite väl speedad, men jag förlåter honom <3
 
Riktigt såhär fint var det inte tyvärr!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: