iwantout

Äntligen!

Kategori: Allmänt

Igår dammade jag av min gamla travare och tog en liten skrittur i kvällssolen.
Det var väl ca två veckor sen sist så jag tror vi båda var nöjda och glada att få komma ut!
 
Jag har ju oroat min lite för hans gamla skada, därav vilan, men i tisdags var veterinär ute och kollade honom och hon tyckte han rörde sig ovanligt bra, och kände inget i benen. Så himla skönt att höra från någon helt utomstående att det inte är någon fara. Det kan behövas när man själv är lite lagom nojig matte.
 
Så nu börjar vi om och hoppas att vädret håller i sig så det blir många fina ridturer i höst :D
 
 

Kommentarer

  • fridan säger:

    vilken jättefin bild! och vad skönt att wille är som han ska :D

    sv: hihi ja han är söt.

    och som du säger; lär inte bli en lugn stund hemma ;)

    2013-09-19 | 20:49:22
    Bloggadress: http://kaloescha.blogg.se
  • Sätilaryttaren säger:

    sv; skönt med en tålig häst, Håjt klarar inte av nya människor och skiter ner sig när folk kommer fram coh klappar honom så jag håller hårt i min! :) Han bor bara ~1 min från mig så tappskor är inte svårt att fixa dessutom jobbar han som hovslagare på kvällstid så jag är i hemma när han kommer och skor- skönt för då slipper hästarna stå inne länge.

    2013-09-22 | 14:59:11
    Bloggadress: http://satilaryttaren.se
  • Sätilaryttaren säger:

    sv; ja det är toppen att ha en hovslagare nära, så skönt om det skulle vara något akut. Nä han har itne gått så mycket på trav så han är på sin vakt med nya människor.. :/

    2013-09-26 | 15:51:42
    Bloggadress: http://satilaryttaren.se

Kommentera inlägget här: