iwantout

En månad!

Kategori: Allmänt

Idag blir Alice en månad gammal och pappan fyller 26!
Här hemma har vi haft lite kalas idag! Besök från båda familjerna och ett gäng respektive, alla hade inte träffat Alice heller så man kan ju säga att hon stal det mesta av showen. Melker gjorde sitt bästa men han går upp i varv lite väl mycket så honom fick vi hägna in till och från så han fick lugna ner sig lite. Det är nackdelen med en översocial mastiff.
Jag kan inte förstå att en månad har gått sååå himla fort, jag är ju "bara" hemma om dagarna och ändå flyger tiden förbi. Snart tar hon studenten så det gäller att ta tillvara på tiden så mycket det går.
 
Jag börjar bli väldigt ridsugen! Eller det har jag varit sen jag slutade några veckor innan. Ska se om jag vågar provrida lite i helgen och se hur det känns. Vänta till efterkontrollen känns rätt omöjligt!
 
 
 
 

Kommentarer

  • Klara säger:

    Hej!
    Du hade skrivit på min blogg och undrat vilken pump jag använder, det är en "medela swing". Dyr, men om man ska pumpa mycket så är den helt klart värd pengarna. Den låter inte så mycket och suger på bra. ;)

    Grattis till lilla Alice och pappan!
    Jag red för ett par år sedan. har funderat på att ta upp det igen. Saknar det hur mycket som helst! Vet dock inte var man ska börja igen. Först och främst måste ju ändå kroppen återställa sig någorlunda igen. :)

    2014-05-02 | 17:09:02
    Bloggadress: http://deerwaltz.blogspot.se

Kommentera inlägget här: