iwantout

Friskförklarad

Kategori: Allmänt

Nu är Wille friskförklarad! Eller Egentligen var han ju bara halt två olika dagar och sen svullen i benet, som gick ner rätt snabbt. Men i vilket fall har vi tagit det lite lugnt även om han inte haltat.
Hältan berodde på en hovböld, som fixade sig själv. Så problemet är löst! Eller jag menar nu vet jag vad som orsakade det, även om han varit bra ett tag redan :)
Det jag ville säga var att nu behöver jag inte oroa mig mer över det! :D Dessutom är Wille väl förberedd för både is och snö nu :) Så vintern är välkommen att titta fram!
 

Kommentarer

  • Ord & inga visor! säger:

    sv:Tack för din kommentar =)

    Jag håller med dig!
    mvh/Q

    2012-11-17 | 19:27:31
    Bloggadress: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/
  • fridan säger:

    skönt att de bara va en hovböld o att den är läkt nu :)

    sv: jo täcken är hemskt att hitta till kalle faktiskt. alla blir trånga i bogen typ!! :/

    och jo, kalle är alltid lite för pigg haha. men jag gillar´t!

    2012-11-20 | 20:25:30
    Bloggadress: http://kaloescha.blogg.se

Kommentera inlägget här: