iwantout

På en annan planet

Kategori: Allmänt

Jag skulle nog inte ha sagt att Melker började kännas lite mer lyhörd... igår var han allt annat än uppmärksam på sin matte. Galopperade i stora cirklar runt mig. Tji där fick jag!
Såhär fram och tillbaka kommer det nog fortsätta ett tag framöver, han är ju liksom i den åldern, men lite galen blir man. Att han dessutom är en riktig räsermastiff gör det ju inte lättare :) Men jag gillar utmaningen, jag vet att han är världens mest perfekta hund innerst inne, för mig alltså!
Han behöver nog bara växa upp lite, under tiden får jag se till och ha lite humor, för det har han!
 
Man kan ju inte bära runt på små fjuttiga pinnar!
 
 
 

Kommentarer

  • fridan säger:

    bäst att bära runt på ett halvt träd :D hihi, hundar är ju för härliga/jobbiga när de är i den där trotsåldern ;)

    sv: hihi! kan förstå det! har ni ingen ridbana i närheten?!

    2013-04-14 | 21:48:25
    Bloggadress: http://kaloescha.blogg.se

Kommentera inlägget här: